Tanácsadás

Miben segít az irányítási rendszer?

  • Pályázatok
  • EU-s források
  • Vevői követelmények
  • Beszállítói pozíció megszerzése/ megtartása
  • Jó marketing eszköz
  • Lépéselőny a konkurenciával szemben

Hogy segít a cég hatékonyságának növekedésében?

  • Csökken a papírmunka, amivel időt takaríthat meg.

  • A folyamatok feltérképezésével átláthatóbbá válnak a feladatok.
  • A hatáskörök és felelősségi körök egyértelművé válnak.
  • Csökken a selejtszám, gazdaságosabb a gyártás.
  • Vevőközpontúvá válik a cég és nő az értéke.

Irányítási rendszer bevezetésének lépései


1. lépés: A cég díjmentes felmérése. Ennek során megállapítjuk az aktuális helyzetet, és ütemtervet készítünk. A tervben pontosan meghatározzuk a feladatokat és a határidőket. Ebben a szakaszban megtörténik az első minőségirányításhoz kapcsolódó oktatás mind a vezetők mind a beosztottak számára. Ezzel mindenki számára érthetővé téve mivel jár az irányítási rendszer kiépítése.

2. lépés: Kialakítjuk a rendszer dokumentációkat. Megfogalmazásra kerül a minőségpolitika a cég terveinek figyelembevételével. Elkészítésre kerül a folyamattérkép, a szervezeti ábrák, és meghatározásra kerülnek a szervezet céljaihoz igazodó minőségcélok.

Dokumentumok: Kézikönyv, folyamatleírások, eljárások, kockázatértékelés, minőségcélok, nyomtatványok

3. lépés: Megtörténik a rendszer felülvizsgálata, megtörténnek a belső auditok minden területre kiterjedően. Ezzel a rendszer megfelelőségét, hatékonyságát és tanúsításra való felkészültséget vizsgáljuk

4. lépés: Teljesen díjmentes. A tanúsító auditra való felkészülés. Kiválasztásra kerül a külső auditáló szervezet. Felvesszük a tanúsító céggel a kapcsolatot és koordináljuk a folyamatot. A tanúsító eljárásban tevőlegesen is részt veszünk a teljes tanúsítási szakaszban segítséget nyújtunk.