Tanácsadás

Miben segít az irányítási rendszer?
- Pályázatok
- EU-s források
- Vevői követelmények
- Beszállítói pozíció megszerzése/ megtartása
- Jó marketing eszköz
- Lépéselőny a konkurenciával szemben
Hogy segít a cég hatékonyságának növekedésében?
- Csökken a papírmunka, amivel időt takaríthat meg.
- A folyamatok feltérképezésével átláthatóbbá válnak a feladatok.
- A hatáskörök és felelősségi körök egyértelművé válnak.
- Csökken a selejtszám, gazdaságosabb a gyártás.
- Vevőközpontúvá válik a cég és nő az értéke.
Irányítási rendszer bevezetésének lépései
1. lépés: A cég díjmentes felmérése. Ennek során megállapítjuk az aktuális helyzetet, és ütemtervet készítünk. A tervben pontosan meghatározzuk a feladatokat és a határidőket. Ebben a szakaszban megtörténik az első minőségirányításhoz kapcsolódó oktatás mind a vezetők mind a beosztottak számára. Ezzel mindenki számára érthetővé téve mivel jár az irányítási rendszer kiépítése.
2. lépés: Kialakítjuk a rendszer dokumentációkat. Megfogalmazásra kerül a minőségpolitika a cég terveinek figyelembevételével. Elkészítésre kerül a folyamattérkép, a szervezeti ábrák, és meghatározásra kerülnek a szervezet céljaihoz igazodó minőségcélok.
Dokumentumok: Kézikönyv, folyamatleírások, eljárások, kockázatértékelés, minőségcélok, nyomtatványok